Huvudvärk:)

Har försökt, försökt och försökt..... och det har faktiskt gått ganska bra :)
Trots syskonbråk, kisspöl i soffan, smutsig hund och en del annat har jag själv ändrat mig när jag hört hur min röst liksom får ett tonläge som inte direkt hjälper. Från gnäll läge till lite krystat "tålmodig mamma röst"...
Man kan ju inte räkna med att bli perfekt med en gång, krävs lite övning ( undra om inte 8 barn borde räcka)?

I morgon är det dax för fröet på fm. På eftermiddagen kommer Maria o hälsar på med ett eller två barn. Jag har lovat att bjuda på pannkaka :)

Hoppas bara att vi inte behöver både skjutsa och hämta handbollskillarna i morgon kväll, som det varit senaste veckorna har vi  knappt hunnit ses här hemma :(

Nu blir det godnatt för i kväll /kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0