Positiva människor!

Jag lyssnade på radio idag....dom disskuterade positiva människor.
Det finns olika positivitet,  lagom med verklighets förankring, dagdrömmarens, den dryga som ofrivilligt provoserar omgivningen.
Om man är lagom positiv o stannar i verkligheten har man antagligen gått igenom en del riktiigt jobbiga saker i livet.
Då uppskattar man små ting men med insikt om att det inte varar för evigt.
Dagdrömmaren är positiv utan att egentligen veta varför o händer nått falle han/hon platt ner.
Den dryga peppar alla runt om, ler för sig själv på stan, i ösregn ser han/hon en glimt av solen. Kan vara provoserande för den som mår dåligt men kan ge härliga vibbar runt omkring!
Undra vem är??
Förhoppningsvis någonstans mellan lagom o dryg.
Jag uppfattas nog som en obotlig optimist även om jag är väldigt realistisk.
Jag uppskattar små saker i livet eftersom jag förlorat o varit nära att förlora älskade människor runt mig.
Det känns bra när man lyckas sprida glädje runt sig o ändå vara medmänniska!


POSITIVA SAKER

GLÄDJE


KÄRLEK


SOMMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0