HOPPSAN!

I dag uppstod en situation med nåt jag inte riktigt räknat med. Jag fyller ju år i dagarna (ingen har väl missat det).
Jag har planerat mat, dryck, kaffe, tårta, dukning mm t.om mjölk o ägg fritt har jag tänkt på.
Något som jag inte planerat in är "oväntade" gäster!
Jag har räknat med de släktingar o vänner som brukar komma sen har jag tänkt på alla som inte brukar komma.
Jag jobbar inte alltså inga arbetskamrater, vi som varit vänner sen barndommen ska uppvakta varandra en kväll i vår med vin o annat trevligt så dom räknar jag bort.
Men som sagt idag fick jag nys om några som kommer som jag inte räknat med, tänk om det kommer fler?
Kommer maten att räcka, vinet o tårtan?
Lugn som en filbunke....det ordnar sig. Lite mindre mat men mer trevligt sällskap!
Ni är sååå VÄLKOMNA!!!!!
En lagom lugn tillställning (skenet bedrar, i vår blir det en riktig 40-års skiva i enbart vuxet sällskap) Ja ja Homs du kanske får va med!

Kommentarer
Postat av: Ronja

lugnt behöver inte va med längre, nu ska homs festa på egen hand ;)

2009-03-31 @ 21:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0