GAMMAL MAMMA

Vi har nu kommit hem från kyrkis där barnen tröttat ut sig ordentligt, dom sover just nu i bilen.
Jag tänkte på en sak: Vilken gammal mamma jag är...... Till mina små barn. När vi går på olika aktiviter där det finns föräldrar o barn. Barn i samma ålder som våra små då är jag gammal, inte så jag känner mig sådan men statistiskt sett. En gissning är att 85 procent av mammorna är under 30 år, 60 procent är runt 25 år. Jag är 40.
MEN tänk så ung jag är när jag talar om att jag har 8 barn eller när jag går på föräldramöten på gymnasiet eller när jag ordnar studentfest för sonen!
Snacka om kontrast.
Jag ville bara dela med mig av en tanke, jag tänker nog för mycket =)

Kommentarer
Postat av: Din granne

Hej!



Jag har hittat hit nu också. Fina bilder och värme i det du skriver. Härligt med Gammla mammor tycker jag ha ha... ;)



//Marie i 6:an

2009-03-05 @ 09:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0