DAGEN D

Nu är den här den stora dagen för vår lilla kille....
Vi firar hans födelsedag i dag, han fyller inte förren på onsdag o då räknar vi med att vi är mitt uppe i packning inför skidsemestern.
Vi sjöng för honom efter att ha motat tillbaka lillkillen till sängen, han tyckte det var pinsamt o ville att mamma skulle sluta!
Han fick en "bilar" tröja, spindelmannen kepa+ solglasögon o en lyftkran.
Han lekte oavbrutet med sin kran men förstod inte varför han inte fick riktig betong i hinken:)

lekt i flera timmar...

Själv drog jag i gång med att baka...tårta.... en jättestor!



Tårta...mums (blev mycket över)

Sen städade jag...vi. Jag har faktiskt lite prestations ångest eftersom jag egentligen är rätt slarvig av mig...
så jagvill att det ska va fint och finnas hembakat fika. Å det fanns det, lyckades baka i hop så det räckte och blev över!!

Jag fick spel på familjen.... VARFÖR ska jag göra allt(nu var det inte så, det var bara jag som var sur) förlåt familjen!!


Mormor o morfar kom. MM fick ett par paket sen fick han gå ut tll bilen och hämta.........en CYKEL!!!!!
Jätte lycklig, de andra barnen tyckte att mormor o morfar var världens snällaste, och det är dom.

Morfar hjälper (efter att ha slagit mormor i huvet med bakluckan)

Kusinerna kom med mostern o morbrodern och MM fick mer presenter!!



Mollan snor kusinens napp....

När alla åkt hem fick han cykelträna i snöslasket, han kunde faktiskt trampa!! Var jätte duktig!


Sen var det dax för mat så medan Pappan hämtade Homs ordnade jag en SUPER middag!! Lax i ugn, kall sås o potatis....mmmmm ALLA åt flera portioner och mitt humör steg. Det var nog mat som fattades.

Trött efter en lååång dag....

Nu har kvällen gått... och jag har äntligen lärt mig göra smilisar. Är visst lite trög.

Nu säger Elly att han vill gå på DANS kurs!???? Street dance eller nåt med volter...Okej??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0