VILKEN DAG:O

Idag har jag haft en sån där dag man helst vill slippa. Jag tror alla vaknade på fel sida, lite sur morron. Efter att barn kommit i väg till skolan med skidor o annat, stod jag i telefonkö hur länge som helst. Jag hade en tid att påssa kl 10. Just när jag lagt på luren ringde barnvakten o sa att hon nog inte skulle hinna ut i tid!!! Å nej det var ett viktigt möte. Somtur är finns det vänner som  ställer upp, en vännina hade sin lediga dag somhon offrade en del av för att passa mina två små. TACK SÅ JÄTTE MYCKET!
Stressade till mötet,från mötet,tillstan,hämta Homs,till revisorn,till makens jobb,till macken,till coop(för att gå på toa), till home butiken,hem,telefonkö,skicka på handboll ,städa tvättstugan,laga mat,äta mat,installera maskiner,sätta på tvätt,pyamaser på,natta barn,slå ner baken i soffan o här sitter jag..............................................MEN efter att ha tittat på tv -programmet "familjen annorlunda" känns det rätt lugnt. Annorlunda, vad betyder det. Vår familj känner oss inte annorlunda. SPECIELL, vi är speciella, men det är väl ni också??
Ge gärna en kommentar om detta. vill gärna höra DIN åsikt, känd som okänd :D

Kommentarer
Postat av: R

haha så du har vänninor du :D

2009-02-09 @ 21:51:20
URL: http://straaandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0