Påskdagen

I går fick jag för mig att prova mina Levis jeans(800kr) som jag aldrig använt! I höstas kom dom med i ett paket från Ellos, jag hade skickat efter ett par billiga jeans i rätt strl men fick dessa i en lite för liten strl.
Envisa jag bestämde mig för att jag skulle i dom!!
Och nu är det nära...eller....jag kommer i dom men har liksom ingenstans att göra av allt det där som ramlar över linningen. Det är en LÅG modell, min kropp är inte gjord för låga jeans i alla fall inte nu efter 8 barn och ett antal kilon i övervikt som de flesta trots allt ramlat av.
Åter till jeansen.. undrar om jag ska ge upp ? Men jag o Homs springer ju var och varannan kväll och kanske ger det resultat. Nu kom brallorna fram i alla fall så får vi se!
TÅLAMOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0