Blogg

Jag är ingen "proffsbloggare".
Efter ett samtal med en vän idag funderade jag lite på min blogg.
Hon är en tjej som om hon hade en blogg är jag övertygad om att jag skulle läsa den varje dag!
Hon har en massa klokt att säga, en massa bra inspirationsideer om allt från inredning till hår till kläder och mat!!!
Hon vill ha nåt att säga om hon startar en blogg , något slags tema.
Jag tänkte på det om att ha ett tema. Tyvärr är jag inte alltid den "kloka" tjejen som är värd att lära av även om det då och då ramlar något vettigt ur mitt huvud. Jag är inte den som kan ge andra bra inredningstips eftersom jag själv inte har bestämt hur jag vill inreda. Jag har svårt att hitta ett tema....efter ett allvarligt försök att hitta nåt som jag har i mitt liv så var det inte längre så svårt!
Jag är ju i det, jag har ju det mitt framför näsan, jag skriver redan om det!! Sen om någon tycker att det är intressant, inspirerande, roligt eller bara tråkigt och trist är ju upp till var och en.
Jag skriver om allt jag tycker om! Om min familj, vänner, klasskamrater, jobb, utbildning, äventyr m familjen, små roliga eopisoder jag råkar ut för eller sätter mig själv i. Jag skriver om glädje, lycka och kärlek. Om att se framåt.
Jag skriver om att se livet från den ljusa sidan.
Jag tycker nog att min blogg har en positiv anda precis som jag har i min personlighet. Jag vill ge andra en smula glädje, något att skratta åt eller med, kanske kan ge någon inspiration om att inte ge upp när det känns svårt. Jag vill ge värme och kärlek till alla som vill ha och behöver för det är sån jag är.
Jag skriver inte dagbok här. Jag går inte längst in i djupet av mitt hjärta och avslöjar varje liten hemlighet eller alla känslor som finns där. Jag låter er inte heller få en ordentlig titt in i min hjärna, mina innersta tankar som jag bär på. Jag berättar inte heller om de bekymmer som uppstår i alla relationer.
Mitt tema blir alltså INSPIRATION OM GLÄDJE , LYCKA & KÄRLEK I LIVET!!!!
Välkomna till min temablogg ;)
Några bilder som visar glädje, lycka och kärlek...
Att bli varm ihjärtat av att se hur tryggt mina små somnat en vanlig kväll...fyller mig med kärlek
Hela familjen samlad.....gör mig lycklig!
Min träning och min förbättrade fysik .....ger mig glädje!
Mitt paradis.......... gör mig lycklig
sommaren........ ger mig glädje
Mitt livs kärlek ger mig allt jag någonsin behöver ♥
Hoppas någon kan få inspiration och lust av att läsa mina tankar om det mesta i livet!
Tack Paulina för att du fick mig att tänka lite extra i dag och KÖR TJEJEN!! Din blogg kommer att bli berömd!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0