Tuffing...men bara skalet



Jag försöker att hålla en lagom lättsam, lagom neutral profil på min blogg.
Min blogg ska inte vara en dagbok i den bemärkelsen inte heller en ventilationskanal till fullo.
Minnesblogg och ett litet utsläpp av tråkigheter och ett större för roligheter.
Ibland är det värt att bli mer personlig...

Jag / vi har en liten kille. En med glimten i ögat, svår att motstå.
Med charm och värme. Livsglad och nyfiken...
Med ett djup och ett vemod. Sökande efter att få någon stunds ro i sig själv.
Det är inte lätt att vara Albin, att känna misslyckanden varje dag.
Vi finns här för och med honom och vi älskar Albin precis som han är....

Hans svårigheter ligger till grund för den otroliga känsla han förmedlar med sin musik.
Han sjunger sig till ro....i timmar....




Jag vet att jag som mamma tycker att allt mina barn gör är fantastiskt.
Vet man vem Albin är som person kan man nog förstå en del av det han förmedlar..
Mina ögon tåras, mitt hjärta berörs....du är underbar min lilla älskade son ♥


Kommentarer
Postat av: Susanne

Så fint skrivet Petra och så fint att Albin kom just till er familj där han får all den en kärlek och omsorg han behöver. Kram

2011-09-14 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0