Självstudiedag

Nu har jag insett att jag blir tvungen att utnyttja mina självstudier på ett konstruktivt sätt.
Det går inte att maska, dricka kaffe, tvätta mm
FOKUS heter det visst! Bestämma att just de här timmarna ska jag sitta och jobba.
I dag fungerade det riktigt bra....hm med vissa avbrott då...





efter en blöt cykeltur med lilla Malva.....



...så var det dag att fokusera.

med regnet utanför och höst i luften blev det en riktigt mysig stund med kaffe,
mackor och tända ljus!

Bara att passa på när det känns så, lär ju bli värre misstänker jag!
Jag är i alla fall klar med mitt första inlämningsarbete på minst 16 år så jag är nöjd.
Sen om det blir godkänt är en annan femma :))


Nu ska jag ta och baka äppelpaj tillsammans med Mollan så vi har något att bjuda mormor o morfar på om en timme :)) MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0