Mod eller galenskap

Ibland undrar jag om det är mod eller galenskap som driver mig.
Jag är rädd för en massa saker men ändå utsätter jag mig för prövningar.
Om jag tycker att någon behandlar mig eller andra respektlöst blir jag lite hämndlysten.
Ofta vill jag testa olika reaktioner på folk genom att göra oväntade saker.
Jag är rädd för att stå inför folk men ändå njuter jag av det.
Jag ogillar våld men älskar att boxas...
Jag har svår prestationsångest ändå går jag en utbildning som kräver en hel del.

I dag har gjort en sån grej igen...som jag inte vet om det är galenskap eller mod..
Gjorde något jag aldrig trott om mig själv...hur det går det återstår att se .





Kommentarer
Postat av: Rosie

Petra har du tatuerat dig :)

2011-09-16 @ 20:27:48
Postat av: Anonym

Nix men det kommer :)

2011-09-16 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0