Gästbloggning!

HEJSAN!

nu är det så att det är Petras dotter som bloggar lite!
alltså EMMIE, 14 år, bäst och finast, ni känner igen mig xD

ville bara säga det att min mamma är den underbaraste!
underbaraste mamman man kan ha, snällaste mamman man kan ha, (även den tjurigaste om hon inte har ätit), haha, men nu ska vi inte prata om mammas dåliga sidor :P

iallafall, skulle aldrig kunna leva utan henne, aldrig. Mamma, pappa, alla mina syskon, dem är mitt allt.

mamma, ingen dig, ingen mig. ♥
vi, föralltid ♦






kika in på min blogg också vettja.. http://strandiiii.blogg.se !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud Emmie!! Inte den biiilden!!!!

Men jag älskar dig ändå <3

2011-09-20 @ 18:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0