"Petragrej"

Ibland gör jag såna där typiska Petragrejer!
När vi slutade i dag, en timme senare än vanligt så var jag lite kissnödig. När vi kom till parkeringen var det värre. Lotta sa åt mig att gå in igen och göra det jag behövde. Men eftersom jag är rätt duktig på att hålla mig så sa jag att jag klarar mig hem :)
Efter ett stopp vid bankomaten blev det ännu "obekvämare". Resan till Grällsta var rätt plågsam, 3,5 mil våldsamt nödig...Släppte av mitt sällskap och ÄNTLIGEN mot hemmet och toaletten....då ringer Micke - Kan inte du åka direkt till Sala och handla? Ahhhmmmmhmm okej det får bli toan på Åkrahallen...Vände bilen och styrde mot Sala. Bara 1 mil kvar. På långt håll såg jag den!!! Nya rastplatsen ca 5 km från stan....TOALETTER!!! Ja, nu har jag testat dom, som en riktig turist....Herregud så skönt det kan vara att kissa!! Fräscha toaletter dessutom!!
Typiskt mig i alla fall....optimist i alla lägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0