Utgång

Bestämde oss för att gå ut i går. På hotellet i Sala.
Det som var rätt skönt var att vi var hemma innan, vi åt tillsammans med barnen, tog ett par glas vin innan Robin skjutsade in oss till stan. Där gick vi till Lindströms och tog varsit glas innan vi gick vidare till Statt.
Ja vad säger man...Sala by night = ...........
Inte direkt nån köbildning men lite folk hade kommit.
Vi hittade ett bord där vi satt en stund, det är roligt att kolla in folk som kommer.
Jag kom på mig själv med att tänka på saker vi pratar om på min utbildning...SAMHÄLLSPROBLEM. Undra hur många av det här "vanliga" människorna som gör det här nästan varje helg?? Tar sig en rejäl bläcka? Det intressanta är att det är samma folk, samma "innegäng" som märktes för 25 år sen som syns och hörs även i dag. Samma tjejer som klänger på killarna, samma killar som är odrägligt fulla....Jag tycker bara att det är kul! Speciellt när man själv är städad :)
Micke tyckte faktiskt också att det var skoj. Vi träffade en del människor vi inte sett på länge och blev faktiskt inte ens igenkända av några..vet inte om det är negativt eller positivt.
Finns nog en chans att få med honom ut fler gånger.
Skönt att vakna på morgonen och må bra, även om man blir lite mosig av att det blir sent. Malte o Molly hade ju inte ens märkt att vi var borta eftersom de sov när vi åkte. Det är lyxigt efter alla år med småbarn!! Lyxigt också med egen chafför! Robin som ställde upp nu när han ändå är hemma ett par dagar :)
Härligt! Tack Robin och tack min älskling för en rolig kväll :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0