Träning

Hade inte tänkt träna i dag eftersom det blev tredje dagen på raken men så blev det ändå.
Jag bestämmde mig för att INTE köra styrka, bara powerwalka..
Ringed till Ronja för att kolla om hon hade några lurar till Mp3n som jag lyckat leta fram. Hon skulle kolla med Kimmen. När jag hämtade henne hos Kimpis fick jag ett par lurar i knät...Du måsta skämta!!!! Dom där kan jag ju inte ha!! Lurar...hm headset  tror jag det var...Kimmens brorsas...
Typ såna...i just den färgen!
Jag är ju som jag är så jag hade dom på mig och poppade för fullt! Lyckades springa 5 km på 28 minuter. Rätt nöjd faktiskt. Hoppade över styrkan. Några situps och lite planka fick räcka !!
Belöning blev en solning...härligt! Skön avslutning på dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0