Nästa vecka

Börjar vår LIA 1. Vår första så kallade praktikperiod.
Den här perioden består av studiebesök både förbokade i hel och halvklass och sådana besök som vi bokat in i våra basgrupper.
Vi har nästan 4 veckor på oss att göra dessa besök varav v 45 är helt tom.
Nu har vi i "bästa basgruppen" lyckats lägga in alla besök på de två första veckorna så HELA v 45 blir en ledig vecka!!! Kan ju hända att jag behöver några timmar till skolarbete men satsar på att jag inte behöver...
V43
Månd: Häktet i V-ås, Spindeln (dagverksamhet) & Markörgatans boende i V-ås. Förbokade m klass
Tisd:   Avenira (LSS)förbokad m klass, Fågelbo, behandlingshem i U-sala. Eget besök.
Onsd: Ledig
Torsd: Mälarakademin, kurs Helklass
Fred: Mälarakademin, kurs Helklass
v44
Månd: Föreläsning av polis Helklass
Tisd: Föreläsning, Krami (samverkan mellan kriminalvården, arbetsförmedlingen o kommunen.Helklass. Hagagården, behandlingshem V-ås. eget
Onsd: Socialsekreterare. eget, Räddningstjänsten i Surahammar. Helklass
Torsd: Sundbo behandlingshem, Fagersta. Helklass. Behandlingshem i Virsbo. eget
Fred: Ledig
V45
LEDIG
Ja det har vi lyckats få till bra vi i BÄSTA BASGRUPPEN ;)
Lotta är basen i gruppen!!
Malin är organisatören.
Anna står för lugnet.
svårt att placera sig själv....jag hoppas att jag tillför något bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0