Kommentarer!!!!!

TACK alla ni som orkar läsa om allt snurrigt som skrivs här på min blogg!
Bloggen har nu funnits i ca 4,5 år.
Visst har jag bloggtorka i bland men oftast skriver jag det som trillar ur mitt huvud..på gott och ont.
Har många gånger sagt att ni får säga till om något stör eller nån tar illa upp vilket faktiskt bara har hänt en gång tror jag. I alla fall som jag vet :)
Nu har jag ju stadigt runt 30 besökare här. Som i bland drar sig upp mot 50.
Jag tycker att det skulle vara kul att få veta lite vilka som läser det här och kanske veta vad ni tycker. Kritik är bra. Positiv och negativ.
Kan behöva det efter 4,5 år :)
Kram på er alla snälla! Lämna nu en kommentar eller två!!!

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

<3 Jag finns här <3 .....alltid

2011-10-19 @ 08:52:10
Postat av: Marie Grannen

Jag läser - om inte dagligen men några gånger per vecka blir det nog.

Tycker det är mycket roligare att läsa blogg än att kolla allas statusar på FB (det gör mig mest uttråkad så jag orkar knappt kör FB).



Här blir det mer innehåll.

Gillar bilder - fina foton - som jag tycker du tar. Försöker också kommentera ibland - för jag tror de som bloggar tycker det är kul om deras blogg är levande.



Gillar även då du gör återblickar - det händer ju rätt mycket på 2-3 år. Jämföra nu och förr - hur man faktiskt fördjupas (vill inte säga förändras för man är samma person i botten men får nya erfarenheter och ahaa upplevelser - det som gör livet så härligt att leva)

2011-10-19 @ 09:02:43
Postat av: Emmie och Jennie

Love you <3

Marie du är en super, duper granne!!! Så bäst ;)

Hanna, det finns ingen som du <3

2011-10-19 @ 09:52:40
URL: http://ttjejryttarna.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag läser din blogg med jämna mellanrum. En härlig blogg tycker jag där man får lära känna dig. Tack för att du delar med dig <3 Kram

2011-10-19 @ 11:51:38
URL: http://underegnbagen.blogspot.com
Postat av: Anna

Jag spanar in dig några ggr/vecka härifrån Uppsala :-)

Så roligt att få följa med i ditt liv, blir sugen på att dela med av mitt också på ett eller annat sätt (fast så fina bilder som du tar kommer jag aldrig få fram).

Kram!

2011-10-19 @ 12:36:38
Postat av: Marianne

Hej, jag heter Marianne och vi är sysslingar, men vi har inte setts sen vi var små. Hittade din blogg av en slump, och tittar in i bland och kollar läget. Härliga bilder på dig och din familj, och roligt att följa er i er vardag.

Kramar till dig och de dina

2011-10-22 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0