jahaja, så gick det...

Jag tycker verkligen att den här veckan har gått bra! Jag har varit noga med vad jag stoppat i mig men har trots det ätit väldigt gott.
Det har blivit flera fika på stan men då har jag valt rågbröd med skinka och grönsaker..riktigt gott och mättande.
Duktiga jag....så i morse fick jag för mig att jag säkert inte gått ner som jag borde...snacka om dipp.
Inne på VV var det lagom mycke folk...när det blev min tur  och fick frågan om det hade gått bra så sa jag att jag tyckte det när det gällde maten men så slank ursäkten ut...fast det känns inte som jag gått ner nåt.....
Klev så upp på vågen som visade 1,6 kilo mindre...så klart jag gått ner!! Vad trodde jag?? Haha nuu fick jag ett lyft igen! Härligt!
Så blir jag sådär "övermodig" igen. Började snabbt räkna...1,5 kilo/vecka...hm det här kommer att gå snabbt :)
Bara 3,5 kilo tills adidasjackan blir min! Men jag vet att det inte kommer att gå så fort....skönt att önska det bara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0