Sorf fm

Vaknade halv 8. Jättepigg...jätte energisk (ironi bakom de orden)
Emmie o jag åkte till ridskolan vid halv 9.
Hon fixade och grejade med hästen medans jag väntade. Sorf är en enda låång väntan för mig..
Micke o småttingarna kom för att titta på Emsan och det var tävling i utklädnad också så Emmie var Mimmi pigg.
Hon tillsammans med Bobby gick banan väldigt fint. Låg på tredje placering länge men hamnade som femma. Hon var nöjd med tanke på att det är en lite speciell häst..
Jennie som emmie är med kom på första plats, jätte kul :))
Väl hemma var det dags att ta itu med vinterstädningen i husvagnen för att vi ska kunne ställa undan den i morgon.
Micke o jag fick också förmånen att åka en sväng till Sala för att handla lite småsaker.
Edde var hemma med M&M.
Jag köpte ljung som skulle få pryda trappen tillsamman med några lyktor.
Molly fick lite städnoja.
Så blev det dags för pizzabak.
Några barn ställde gärna upp!! Baka och lägga på allt gott man vill ha, det älskar barnen!
Smaskig lördagsmat med läsk till barnen och ett glas gott, vitt vin till mig.
Kan det bli så mycket bättre??
Ja det kan det "Så mycket bättre" i kväll , jätte mysigt !!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Bobby är ju världeens sötaste häst :)



2011-11-06 @ 19:51:27
URL: http://skruttjennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0