frissa

Gick till frissan idag.
Hade ju sedan länge bestämt mig för att göra något med håret.
När jag väl har bestämt mig måste jag få det gjort snabbt...
Den tjejen som har klippt mig förut hade slutat så det var en ny väldigt ung tjej.
Hon var jätteduktig men lite väl försiktig. Jag fick säga till flera gånger att hon skulle ta av mer och ändå känner jag att hon kunnat klippa ännu mer. Helt okej blev det och nu gör jag allt för att tuffa till mig ;)
Är ju känd för att vara den "snälla", "söta", "glada" Petra. Det är ju jätte positiva egenskaper så klart men ibland vill jag kliva ur den rollen och få vara den coola, tuffa tjej jag är också!
Kan ju säga att jag lyckas sådär...
Albin sa att jag såg ut som ett EMO....läskigt tyckte han...
Emmie älskar mitt hår :)
Själv har jag försökt ta en bild som speglar hur jag vill uppfattas...
Haha slutar med att jag bara skrattar :))
Får nog fortsätta med att vara den jag är mest, blir nog enklast så och det är inte så tokigt det heller..får ta fram tigern i mig när det behövs ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0