Ge livet en mening

När jag för ett par veckor sen åkte långt alldeles själv i bilen lyssnade jag på radion.
Där berättade den ena radioprataren att hon skulle på en tillställning där det skulle finnas både bekanta och människor som hon inte kände. Åh det ska bli så roligt att få träffa dom sa hon.
Då mötte den andra programledaren upp med att säga - Varför då? Det där med att träffa nya människor borde väl du vara klar med. I vår ålder bör man redan ha sin bekantskapskrets och inte hålla på att skaffa nya...
Vilket skitsnack tänkte jag!!! Det är ju det livet går ut på...MÖTEN..med människor. Alla dessa spännande, intressanta och lärorika möten. Jag hoppas aldrig att de tar slut. Jag vill berika mitt liv med nya bekantskaper. Varför skulle man plötsligt sluta att ge livet en mening? Man behöver inte bli bästa vän med alla men alltid hittar någon in till ens hjärta <3
Tänk om jag skulle sluta berika mitt liv med människor.....Katja, Rosie, Maria...Emil, Elin, Carolina...fasansfulla tanke! Det är många som fått sin egen plats i mitt hjärta de senaste åren och det ryms många fler <3




Kommentarer
Postat av: Rosie

Kärlek tiil dig min vän :)

2011-06-02 @ 19:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0