Söndag...

Som sagt. Jag blev väckt av två skuttande, pratiga barn.
Hänsynsfull som jag är så tog jag med mina små monsterjägare upp så maken fick snarka vidare.

Monsterjägare med fevingar

Vi tog det lugnt framför tvn tills de andra kom upp en efter en.
Förmiddagen blev i solen på baksidan, blev vid ett senare tillfälle varse om att någon sett mig slöa i solen :)
Vi gjorde paj på egna rabarber som vi sparade till kvällen.
Lunchen skulle bli grillad korv med bröd. Jag och Malte fixade grillen men så hade vi ingen tändvätska!! Det blev ugnsgrillad korv :)
På em åkte vi till syster m familj för att uppvakta lilla T som har fyllt 6 år!!
Där blev vi bjudna på jordgubbspaj, jätte smaskigt!!
Vi hade en skön och trevlig stund på deras baksida!
Malte tyckte att vi kunde bo i Sala så han kunde leka med T varje dag.

Vicka grabbar

Hoppsan! Ertappad med godsaker ;)

Cirkus

Emsan

Ronja som målvakt...aj, aj men hon tog bollen

Micke var tvungen att åka och jobba när vi kommit hem och på kvällen kom Elias hem!!! Älskade unge vad jag saknat honom!!! Visserligen tog det inte ens en timme innan han for ut med ett par kompisar, inte så lång stund den här gången :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0