Så det kan gå

Fick en sån där oinplanerad sovmorgon. Skulle börja 8, behövde inte börja förrens 10....blev uppringd från jobbet kl 8.30....hade ett möte som började just då..8.30.
Bara att lämna kaffekoppen och soffan för att rusa till jobbet. Härlig sovmorgon :)
Chefen, två lärare och jag ....dom fick som sagt vänta på mig men snabb var jag iaf. Min chef undrade om hon skulle skriva en stor kom i håg lapp till nästa möte :)
Sedan jobbade jag hela dagen.
När sen en mamma hämtade sina barn på fritids pratade vi en stund. Min snälla chef kom förbi och mamman hälsade på henne och sa - Vi saknade dig på förskolan. Vi hade ett möte du skulle ha varit med på...
hahaha vad skönt det kändes!! Jag klappade chefen på axeln och frågade- Ska jag skriva en stoor komihåg lapp till dig? Jag fick en kram till svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0