Regniga söndag

Vaknade till ljudet av regn.
Skönt att ligga kvar i sängen en stund.
Frukostmys tillsammans med mannen, Ronja, Kimmen, Emmie, Edvin, Albin, Malte o Molly. Elias kom som en eftersläntrare.
En sån där riktig hemmadag.
Micke stationerades i tvättstugan, jag tog reda på den rena tvätten efter hand.
Det hann bli många maskiner tvättade.
Malte gick för att leka med Samuel medans Molly roade sig själv. Tillslut kunde hon leka med en stor Molly som bor på vår gata (en förskoleklasstjej)
Efter middagen fick vi hit ett gäng. Jesper, Samuel, Malte och Molly. Blev plötsligt fullfart i vårt annars just den här dagen lugna hus.
Jag smet i väg för att träna. När jag klev in på gymmet blev ja så där förvirrad som bara jag kan bli. När det är mycket folk (brukar vara närmast folktomt)och alla banden och båda crossarna är upptagna.....Försöker att tänka utan att det ska synas.
Blir en cykeltur på 9 km ist. Sen körde jag igenom mitt träningsprogram innan jag sprang i 10 min..fort.
När jag sen kom ut i omklädningsrummet var min tröja borta! Förbaskat!! Jag hade glömt låset så jag tog med mig hela ryggan in till träningslokalen där jag hade allt utom två toppar. Jag trodde i min enfald att dom skulle få hänga i fred men tänk så fel jag hade...Hade två plagg som hängde...nån tog det understa och hängde fint tillbaka det andra.



När jag kom hem var det dags för hockey..och det gick ju...inte vägen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0