Livet är bra härligt

I morse kom Malte och Molly med kuddar under pyamasen...Mamma, vi har bebisar i magen :)
Mycket bebis prat blir det.
Hade lite sovmorgon eftersom jag var ledig från mitt nuvarande jobb för att vara med på en introduktionsdag på mitt blivande, gamla jobb!! Härligt med några kända ansikten och skoj med nya. Blir en ny spännande resa i mitt liv :)
Kaffet smakade som vanligt jätte gott och jag mindes plötsligt hur min mage mådde efter några koppar....
Nu väntar jag "bara" på besked från Jkpg om jag kommer in eller ej. Vill ju så gärna och i kombination med det här jobbet blir det perfekt för mig!!!
Var bara hem och vände för att fortsätta till Heden för en familjekväll med korvgrillning. Blåste en hel del men inget regn tack och lov. Till och med solen tittade fram :)
Just nu saknar jag min stora son och vill så gärna träffa dom. Får lov att bärga mig till nästa helg..
Nu blir det sängen och i morgon jobb innan jag ska till V-ås för en informationskväll på Mälarakademin.
Puss o gonatt!!!


En blåsig dag men trevlig ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0