Bankett

I kväll har jag varit på min första bankett, ja det kallades så.
Oj tänkte jag då måste man ju klä upp sig! Trevligt . Jag fick äntligen använda min nya prickiga klänning. Jag känner mig lite präktig i den men det gör inget på en sån tillställning.
Det var pga ett projekt förskolan har med några andra länder som vi i skolan fick vara med. Det är en form av utbyte av länderna emellan där man lär sig de andras kulturer och sätt att arbeta. Tar del av varandras typiska sånger och folksagor och en massa annat.
En väldigt trevlig kväll med underhållning av "Farbror Bosses", Typiskt svenskt smorgosbord, vin, äppelpaj o kaffe!
Jag hoppas komma åt lite foton eftersom jag glömde kameran hemma...hör och häpna!!!
Ni som inte var med missade en massa skoj :)

Här en bild på mig när jag kom hem :)



Farbror Bosses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0