Våg eller måttband?

Nu har ju min våg stått stilla väääldigt länge.
Måttband har inte funnits i det här huset.
Tumstocken är svår att vrida runt kroppen ( jag är nog för rund tror jag)

Nu har jag hittat måttbandet så nu är jag måttad och klar...jag ger det en vecka med stenhård karaktär och en massa envishet så får vi se....

Det spelar egentligen inte så stor roll men jag vill bara se om det händer något :)

När man mäter sig ser man iaf vilka delar som behöver extra träning......

Äh det syns ändå från "rätt" håll ;)

Sen har ju mina barn kommit i ett bakstimm...det bakas och bakas. Allt för att testa min karaktär.
Resultatet blir ju lite olika..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0