Järndammen

Lördag, strålande sol. Men blåsigt.
Lite sega efter fredagkvällen...bestämde vi oss för att åka upp till Järndammen.
Alla utom Edvin följde med, han åkte med på handbollsmatch.
Vi tog med oss korv och fika.
Micke börjad att med att dra igång elden eftersom han var hungrig.
På med korven innan glöden var bra och gissa hur det blev? ;)



Mickes korvar...

Mmm smaskig korv..


Undrar vilken väg jag ska ta??

Malte tittar misstänksamt på korven...jag förstår det ;)


Ungarna åkte tefat i backen och jag tog en sväng på skidorna. Jättebra glid men inget fäste så det var bara att staka. det gick ju bra halva sträckan när det var medvind. Tillbaka var det stakning i motvind...
Efter fikat mot en solig vägg tog jag med Emmie och hennes kompis på en skidtur. Mysigt med sällskap.
Vi hade en mysig dag tillsammans :)

Skidbrudar


Inte bara dom små barnen roade sig i backarna :)

Kommentarer
Postat av: anna

En människa i vår familj grillar på precis samma sätt :-) <3

2011-03-08 @ 06:02:39
URL: http://dielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0