En solig torsdag

Dans och mimfestival på Hedens skola. Jag "hotade" barnen med att jag skulle vara med, min egen son sa att om jag var med skulle han gå hem...Pinsamt om mamma skulle ställa upp och dansa inför hela skolan.
Jag gjorde det inte...den här gången ;)
Är ju med på en videofilm tillsammans med en väninna när vi uppträder med låten " I en rosa helikopter". Vi var väldigt söta...rosa klädda båda två :p Men som tröst är att det var minst 8 år sedan så det är nog preskriberat vid det här laget!

http://www.youtube.com/watch?v=v26eXtuatCE




När jag hade hämtat mina solstrålar på förskolan och kliver in genom dörren hemma så hör jag en mörk stämma...-Hej!! Justja Elias är hemma!!!! Några dagar finns vår älskade pojke här...det gör mig glad!!
På lördag åker han "hem" igen, till Wången. Vi hann med lite kaffe i solen på baksidan innan alla fick annat att göra. T.om pappan hann hem.



Nu är klockan snart 17 och jag har skjutsat Ronja till Sala, letat skor till Abbe, provat en byxdress :p när jag var med Ronja så nu har jag en önskan till till önskelistan...



I kväll bjuds det på blodpudding med bacon, vitkål och lingonsylt här på Fam Strandbergs restaurang.
Sen ska Edde köras på handbollsträning och Emmie hämtas i stan...full fart med andra ord..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0