Sommarfest

Fest och sommaravslutning tillsammans med glada,goa arbetskamrater.
Efter månader av tissel o tassel var det dags.
Cafförer bokade...jo hej du vad lustigt...
Micke satte sig vid datorn när jag gick i väg till upphämtningsplatsen.
Mötte upp mina kollegor och vi väntade en stund.
Sen sa Eva - Nehej, nu går vi vidare... så vi knallade gatan ner och jag lade snabbt i hop 2+2. Det var därför Micke hade skickat ut Edvin för att plocka ur bilen!! Chaffören var min egen man! Mycket lustigt ..hahaha :)
Färden gick till Margareta där vi hade en jätte rolig kväll!!
Härlig avslutning på ett härligt år!

Grill under "tak"

En cup gjordes med "vattenballonger" som kastades mot rektor Birgit och Eva.
Det slutade med att Margareta själv blev blöt.

Stilstudie i hästskokastning...
Uppifrån vänster. Nina, Margareta, Carina, Ann-Marie, Eva,
Erik, Anneli, Maria, Jag, Jenny,
Birgit.

Kubb ur ett annorlunda perspektiv. Carina håller i kastpinnen..och kameran..

Mer kubb...Halkiga pinnar!

Laddar om...

Lite mer avtackning med presenter. Kakmonstret fick ett fint kakfat och småkakor :)

En härlig kväll som trots regnet rymde massor av värme ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0