Seg dator

Jag hade verkligen tänkt uppdatera min blogg ordentligt i kväll. Det är 5 dagar sen sist.
Nu är min dator så fruktansvärt seg i kväll så jag skriver väldigt kort..

Gotland var fantastiskt under den snabbvisit vi var där. Världens sötaste, mest underbara lilla barnbarn.
En efterlängtad son och hans Lina. Visby en varm försommardag.

Här hemma överlevde de kvarlämnade barnen, tack och lov...

I dag har vi haft en traditionsenlig familjedag vid Järndammen. Vi tre syskon med familjer och våra föräldrar. Premiärbad och korvgrillning.

Jag skriver mer i morgon och lägger ut bilder...en lägger jag ut i dag på det nionde underverket i vår familj...


Sandy med svenskt uttal ♥

Kommentarer
Postat av: Ylva

Visst är det underbart, man vill aldrig släppa dom, hjärtat svämmar över varje gång man träffar dom.

Vad söt hon är, tycker hon är lik Robin.

2011-06-06 @ 22:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0