Så var det slut

Jobbigt och trist.
Jag vill inte lämna mitt jobb. Även om det nu innebär en lång ledig sommar så vill jag ha något att komma tillbaka till. Ett mål i mitt liv.
Jag bjöd på "Kimmens paj". Hallonpaj och vaniljsås. Färska jordubbar hade jag också med. Jag dukade fram på personalrummet och jag tror att det uppskattades.
Ann-Marie kom och hämtade mig. Jag trodde hon skulle prata om något men hon ville ge mig en present.
Jätte fina ljuslyktor som passar perfekt i vårt kök :) Tack snälla, rara! Jag kommer att sakna dig och är så glad att jag fått arbeta tillsammans med dig!! Kanske kommer förbi buan något i sommar om du har tur ;)
Det var väldigt lite barn på fritids så jag hämtade Malte och Molly som fick vara med mig ett par timmar. Det tyckte båda var jätte kul. De lekte med barnen båda två. Molly passade på att umgås lite med Ann-Marie i hennes klassrum där hon byggde och ritade.
Jag en rolig men jobbig dag.
Åhh vad jag kommer att sakna er alla!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0