Helg/semester

Helg och faktiskt semester..för mig.
Vi fick för oss att besöka Ikea i Västerås. Det nya, stora Ikea.
Vi fick bara med oss Malte och Molly, visserligen räcker det ganska bra.
Vi började med att lämna in dom i lekrummet, Småland. Där en förskolekompis mamma jobbade.
En timme hade vi på oss att titta i lugn och ro..sa jag att Ikea är STORT?  En timme och vi hann halva...
Micke handlade husvagnsgrejer. Muggar, glas, bestick mm...bara det att vi inte har köpt nån husvagn :p
(nu har vi gjort det, i går. Men inte när vi var på Ikea)
Vi köpte lite bebis saker till Sandy. Ett babygym och div filtar. Det var farfarn som handlade.
Vi hämtade småttingarna och gick o fikade. Mumsigt och vi fick nya krafter till resten av varuhuset.
2 stora svarta lampor till köket blev det också. Coola!





Hemma igen och dags för mat.
Det blev grillat. Grillspett och sallad med fetaost, oliver, soltorkade tomater, olika salladssorter.





Som avslutning på en bra dag blev det kubbspel. Jag var med i det vinnande laget trots att det blev ett lagbyte!! Gissa vem som äger!!!

Motståndarna...

Vinnarkast av en VINNARE :)

Medans vi spelade på blodigt allvar roade sig några med lite annat...
Malva tuggade sönder ett gosedjur, en hammarhaj!! Malte o Molly lekte på studsmattan tillsammans med Jonna.

En dag jag inte vill att den skulle ta slut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0