Dag 2

Andra dagen...av "ledighet".
Jag vet inte om man kan kalla det att vara ledig när sommarlovet startat.
Full fart från morgon till kväll! Jag ger det några dagar innan rutinerna ska tillbaka.
Nu är kl 21.52. Malte o Molly har nyss somnat. Malte ligger i soffan med benen ner på golvet. Molly har slocknat på en madrass på golvet. Ronja, jag o Kimmen tittar på en film "Den bästa av mödrar", en tragisk film. Emmie har Ida-Sofia här för att sova över . Dom kom just in och fixar nått gott i köket. Elias är i stallet och pojkarna(Edvin o Albin ) är fortfarande ute med Samuel o Jakke. Micke sover sen flera timmar tillbaka. Tur att någon håller på rutinerna ;)
Själv har jag småplockat, klippt halva gräsmattan, stoppat bilen full med grejer som skulle till returen, lagat mat och plockat lite till...
I morgon blir det bull och matbrödsbakning så då blir det livat! Jag ska verkligen anstränga mig för att inte bränna sista plåten.

    

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0