Bakdag

Jag tycker inte om att baka, det har alla säkert hört förut. Jag gillar heller inte särskilt mycket att laga mat.
Men jag gör det! Det är som att sjunga, jag gör det hellre än bra!
I går gjorde jag paj. Två tacopajer och en special som Kimmen beställt. Det blev lyckat, såg bra ut och smakade bra! Fantastiskt!!
I dag har jag/vi bakat. Ronja och jag hjälptes åt att baka bullar som det tog en evig tid att få dom färdiga. Så många avbrott det blir!! Barn som är torstiga, hungriga, hittar på rackartyg ( leker i bilarna), vattenkrig, telefonsamtal, titta på förtält till husvagnen. Mot alla odds blev det helt okej bullar. Sen drog jag i gång med att baka tekakor och dom blev suuupergoda!!! Vad bra jag är!! Just nu är mitt självförtroende på topp!!!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0