VW Bubbla

Jag blev så nostalgisk i dag när vi pratade om bilar.
Min första bil var en VW Bubbla, blå. Sent 60-tal med reg nr CZD 464.
Den fick jag av min dåvarande pojkvän ( min nuvarande man) och ett par goda vänner som också är ett par idag.
Jag fick ett  par nycklar i ett påskägg och blev lite sur för att jag trodde Micke skojade med mig. När jag sen såg bilen blev jag förälskad!! Det är jag än idag...i både bilen och min man! Faktiskt är jag det! Trots att det har gått ca 23 år sedan den fina gåvan och 24 år sedan vi blev ett par, 20 år sedan vi ingick äktenskap!
Nu önskar jag mig en sån underbar bil i present på vår 20 åriga bröllopsdag..viken nostalgitripp och jag lovar att en Bubbla det är = "JAG"!!!


Fel färg, rätt utseende!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0