Playa del Lånsta

Finns det något bättre???
Inte om man vill få en känsla av utlandet i lilla Sätrabrunn.
En varm sommardag i ett grustag, sand och klart blått vatten. 5 minuters biltur..
Den här dagen fick Micke ledigt så vi for dit alla som var hemma.
Sallad och smörgåsar. En stor burk med jordgubbar.
Jag kan inte säga det nog många gånger JAG ÄLSKAR SOMMAREN!!!!
Men får nästan panik över att den kommer att ta slut...

Det låg ett par i närheten av oss som verkligen stirrade på oss!!
Jag har ingen aning om vad vi gjorde, tror inte att vi var störande på något vis..
Ronja blev irriterad och sa att nästa gång skulle hon ta med en skylt där det stod hur många som fattas i familjen eftersom mängden barn verkar vara intressant.
Själv bryr jag mig inte ett dugg, tycker kanske att man kan titta lite mer diskret..

Bada gjorde vi, till och med Micke kom i tillslut. Efter en halvtimme i vattenbrynet så lyckades han. 2 ggr hoppade han i!!!


Emmie läser en bok för de två minsta

sötnos

Ronja snodde min bok

Går lite trögt...

äntligen i plurret..

Softa brudar <3

ännu softare ;)

Vita rumpor :)

Micke uppfann en Iphone....eyephone...eller en phonetratt ;)

och jag stekte..

Idag är det dags igen, vem vet när värmen tar slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0