Mina söner ♥

Robin 21 år. Tillsammans med Adelina. Dottern Sandy Mikaela Josefin, 2 månader.
Jag är så stolt över dig!!!
Du är snygg, trevlig, artig och en fin pappa. Du gör bra ifrån dig i ditt jobb som chaufför på DHL i Visby.
Du ger oss allt vi önskat av våra barn när de växer upp, du ger oss något att glädjas åt som föräldrar.
Du gav oss en familj till att lära känna på Gotland som vi redan håller av...
Du gav oss ett vackert litet barnbarn som finns i våra hjärtan.
Ta hand om dig älskade Robin, ta hand om dig och din familj tills vi ses igen.
Älskar dig!!









Elias 18 år. Blivande travkusk.
Du gör mig omåttligt stolt även om du inte alltid tror det!
Du är målinriktad, arbetsvillig.
Du ger oss energi. Du ger dina småsyskon en massa kärlek.
Du är snygg och charmig, du gör också bra ifrån dig på ditt jobb i travstallen i Erikssund.
Jag vet att du kommer att gå långt bara du är rädd om dig mitt hjärta!
Älskar dig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0