Min träning

Jag vet att en del tycker att jag tränar mycket eller för mycket så nu ska jag visa hur verkligheten ser ut...



Staplarna är för Januari, Februari, Mars, April, Maj, Juni, Juli.
Ser ju aningen bättre ut  i början på året :/


Så det är OMÖJLIGT för mycket just nu, bara väldigt mycket för lite.

I dag har jag iaf varit ut och orienterat. Jag la en 2,5 km kort bana och lyckades få med mig Emmie.
Trots att hon har älgfobi så vågade hon sig ut men det var ordentligt jobbigt så när vi sprang genom en hög med älgskit så grät hon en skvätt..
Rätt som det var sa hon "Mamma du ser rolig ut när du springer!" Ja det är väl inte direkt så man känner sig grasiös men att se rolig ut! Kul när man kommer att springa tillsammans med en massa andra orienterare , nu var det ju bara vi två!
Två gånger höll jag på att snubbla omkull, på riktigt. Det var nära. Jag bara flög genom luften innan balansen kom tillbaka. Det höll på att bli en sträckning i låret när jag trodde att jag var vigare än vad jag tydligen var och tog ett språng över ett brett dike... Men det är kul!!! Jätte roligt faktiskt!

Emmie säger att hon skulle vilja börja orientera, bara hon slapp springa i skogen!
Kan bli svårt med tanke på att det är poängen med orientering :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0