Hemma

Det är därför man åker på semester....för att njuta när man kommer hem!
Vi har nu haft två härliga veckor i husvagnen. Massor med sol och knappt något regn. Inte en enda mygga och inga större skador. Trevligt sällskap, fin camping och motion varje dag!!!!
Nu är vi hemma....sovit i egna sängar...vaknar till ett gråmulet Sätrabrunn...Micke är i väg och jobbar några timmar....jag måste fylla på ett ekande kylskåp...Vardag är ordet.
Vardag kan vara skönt, iaf ett tag!
Men den riktiga vardagen är inte här än! I kväll ska jag och min man ut tillsammans med min bror o hans fru på Salafestivalen!! Perfekt avslutning på semestern!!
Själv har jag några veckor kvar innan skolan börjar så jag tänker njuta lite till ♥



Winter Heat & Summer Chills.


Det kommer lite om våra bravader när jag har tid att skriva....."glogubben", "bad i fågeldammen", "fisktanten" mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0