Vi har firat ett kakmonster :)

Hurra igen för A-M!!! Jag tror att vi lyckades överraska ordentligt på jobbet idag.
På morgonen grattade vi lite lagom med en blomma från kommun, lite köpt tårta på personalrummet.
A-M trodde nog att det var allt.
Jag slutade på dan och hann hem en stund innan det var dags för det riktiga firandet.
Tillbaka till skolan för att smyga in i matsalen där det höll på att dukas fint.
Alla hade bidragit med bakverk till vårt egna afternoon tea.
Linnedukar, vackert "finporslin", te, kaffe och en massa gott att smaska på!
Valet att göra något som just A-M skulle gilla var enkelt! KAKOR och sötsaker.
Även smörgåstårta fanns med på bordet.
Presenten hon fick var en slags massage med heta stenar, låter jätte skönt!
Uppskattat var det i alla fall..
Här kommer den glada överraskningen A-M......lite bilder från festen :)
Jag hade glömt kameran men det gick att fixa ändå...


En överraskad härlig "tjej" :)

Sååå mycket gott!!!




Här har man bullat upp...tur att inte mitt fat syns ;)

Mmmm så gott!!!

Nu min kära kollega får du säga till  om jag ska ta bort något från min blogg och än en gång GRATTIS!!!

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gamla kärringar blir inte vackrare så bilderna kan väl få vara kvar. Tack än en gång!

Kram

2011-01-10 @ 22:31:04
Postat av: petra

Jag tycker du ser fin ut jag..inte en dag över 50 :)

2011-01-11 @ 06:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0