Söndag

Jahaja..det gick ju det med!
Rosie kom till mig 12.30, då var det bara att sätta fart.
Tyvärr var det någon plusgrad för första gången på evigheter så det var svårt med vallan.
Jag smetade iaf på lite glidvalla.
Jag tog täten och det visade sig att min kära kamrat aldrig hade åkt i backar!! Det var kul både upp och nerför...hon skrek i nedförs backarna!!
Efter att ha åkt ett varv, både spåret och gärdet så gav vi oss på ett andra varv.
Tur att vi är lika envisa båda två för det var grymt bakhalt så det var två steg fram och ett bakåt...
Runt kom vi och det blev ca 11 km.
VAD BRA VI ÄR!!!!!!!
Det kommer att bli fler gånger men då hoppas vi på några minusgrader..blir nog ett varv i morgon tror jag.
Jag känner att musklerna fått jobba ett par dagar..skönt i kroppen...

Nu har vi bakat jag och Emmie. Kladdkaka och chokladrutor..mums! Än så länge har jag låtit bli...

I morgon börjar en ny termin..Molly börjar på trollet och blir en stor tjej. Jag börjar jobba igen..
Blir nog en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0