Kryper...

ÅHHHHH det kryper i kroppen.....
Vet inte om det är ett bra eller dåligt tecken.
Jag vabbar i dag igen men barn nr 2!
Malte fick hög feber i går kväll och jag är hemma med honom.
Egentligen borde jag njuta av lte ofrivillig ledighet men det är svårt när jag vet att jag behövs på fler ställen samtidigt.
Självklart behövs jag bäst här hemma med mitt lilla barn, men kan ändå inte låta bli att känna det där lilla krypet...
Nu ska jag se fördelarna...Jag kan ha "koll" på hantverkarn", jag kan se Hem till gården på tv, jag hinner tvätta några maskiner, jag hinner i lugn o ro laga köttgrytan till kvällsmaten....kan nog åka och träna med gott samvete i kväll också. Bara krypet i kroppen försvinner ;)
Kanske får bort det med lite luftboxning :)
Eller ett skööönt bad......både och blir nog bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0