BRÖLLOPSKLOCKOR

I går kväll fick jag ett telefonsamtal. Av min bror, det är inte så vanligt kan jag tala om.
Undrade genast vad det var han ville.
Han ringed för att tala om att dom GIFT sig!!!! Han och Stina!!! Efter 21,5 år och fyra barn...
UNDERBART!!!  Lite tråkigt om jag får vara egoistisk förstås...att jag inte fått förmånen att vara med på något av mina syskons bröllop, inte kunnat ordna med möhippa eller skriva någon fin dikt...men , men det går altis att lösa ;) Nejdå, jag unnar dom det och förstår att dom valde att göra som dom gjorde.
Nu kan jag och min familj bara lyckönska med hela våra hjärtan <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


Här är han, snyggingen som blivit en äkta man..


till sin Stina som numera bär efternamnet Engvall <3

Lev lyckligt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0