Onsdag morgon

Här sitter jag vid köksbordet, det är onsdag. Veckas enda sovmorgon.
Lugnt och skönt....brukar det vara :)
Den här morgonen började med att få i väg maken till jobbet, Emmie åkte med honom till stan. Bra macka till Abbe sen i väg med honom....phu..nu då... Nehej, Molly med feber kommer upptraskande, Malte likaså.
Sen kom Ronja som också är hemma med feber, Kimmen med henne och då vet ju alla att lugnet är slut :)
Edvin lyckades ta sig upp fastän någon "huggit" av hans ben ;)
En vanlig onsdag i det Strandbergska hemmet...full fart från start.
Härligt skönt och jag känner mig riktigt....GLAD!!!!


Härliga sommar med 5 av 8 hjärtan <3

Kommentarer
Postat av: Maria Winge

dom där tennisskorna känner jag igen.

dom ligger här hemma om du inte kommer ihåg det.

kram Maria

2011-02-16 @ 21:52:57
URL: http://zilwerbeam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå, jag vet det...En anledning till att komma förbi kanske :)) Kram

2011-02-16 @ 22:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0