Morgonblogg

I går orkade jag inte skriva något så det blir en snabb morgonblogg i stället :)

Gårdagen var en måndag, en bra start på veckan som innebär att det finns en helg till att se fram mot.
Det gäller att se positivt på livet!!

En förmiddag med jobb och en massa kramar, vilket härligt jobb jag har! Jag blir lite ledsen när jag ser behovet av närhet och beröring hos så många barn, jag önskar att jag kunde ge dom det de behöver men jag kan bara göra så gott jag kan medans jag är där.
På eftermiddagen var Malte på kyrkansbarntimmar och undertiden gick jag och Mollan o fikade tillsammans med mormor. Emmie och Edvin slöt upp på sin håltimme.
Innan vi åkte hem lämnade jag in lite kläder till Ronja som var hos Kimmen.
Efter det hann jag vara hemma en stund och ordna lite mat till familjen medans jag laddade mina batterier....Boxningskväll!!! Den kvällen är helig för mig!
Det blev ett kanon pass!!!! Jobbigt, flåsigt, svettigt och ONT....bra ont! Det ska kännas i musklerna!
När jag kom hem var det dags att klippa Albin! Han var såå långhårig, det såg förskräckligt ut.
Fram med den nya klippmaskinen som.....höll på att slita av håret! Oj vad ont det gjorde. Jag fick ta saxen innan maskinen kunde göra sitt. Söt blev han tillslut.
Nu ska han väckas min lilla juvel så han kommer i väg till skolan i tid <3


En förebild....kommer en efterbild sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0