För dom tuffa....

och där är jag med!!!
Jag vet att jag blir tjatig och insnöad när det är något jag tycker är riktigt kul. Som boxningen!!
Jag ar ju varit med på onsdagar ett tag och tycker att det är så himla kul! Så när Becca ringde förra veckan, på torsdagen och frågade om jag ville komma och testa ett tuffare pass så sa jag JAA!
Jag, Rosie och två tjejer till var med på "testen". Becca kollade lite hur snabba byten vi kunde ha och hur länge vi orkade de olika passen. Hårt, tufft och svettigt...men skit kul!!
Så nu i går (mån) körde vi det första riktiga tuffa passet, ett gäng som ville slita ordentligt.
Sååå i fortsättningen blir det både månd o onsdagar...Jippi!


Uppvärmning

......fortfarande uppvärmning

Kickar på G

Nu kommer en....

spark!!!!

Bränner i triseps..

Uppercuts..

Sittups med slag

Styrka...(blivande)

"skidåkaren"

Riktigt härligt! Klassas nog som en galen Morzaa nu :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0