4 års kalas

Grattis min lilla gudson på din 4 års dag!!!!!
I dag fyller M år. Stora killen.
Vi var dit mitt på dagen och uppvaktade. Det bjöds på gott fika och tårta som M hade garnerat :)
Glada nöjda kusiner som saknat varandra!!

M och hans tårta

Molly och kusin M

Polarkusiner, Malte och T

Kusiners kusin...Lilla söta E

När vi efter att ha handlat lite kom hem så dök min kusin upp...med våra garderobsdörrar som varit saknade i flera år! Nu äntligen kan vi gömma röran i garderoberna i hallen bakom fina vita dörrar!! Tack snälla Christer!!!


I  morgon blir det lite träning för mig. Antagligen springa på bandet på gymmet i badhuset sen sluter jag upp med ett par stora och ett par små barn i varma bassängen!! Skön avslappning. Micke ska i väg och jobba en sväng så då kan jag passa på :)

Nu har vi tittat på en film, modell äldre...Twister som jag älskade när den kom för ett antal år sen, den är fortfarande bra!


Nu har familjen gett upp....så då gör jag det med....

Trött liten Moll i en stor pappas knä!


Däckad syster...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0