Skolstart ht 2011

Guuu vilka fina barn jag har!!!! ;)
Emmie och Edvin är just nu på väg till bussen och 8:de klass. Nya kläder, snygga i håret..dom ser så ..ja fina ut!
Edvin i grå chinos, turkos t-shirt, puma tröja och converse. Emmie i nyplattat hår, tajta jeans, grönt linne och svart kofta..jag vågar inte ta fram kameran, risk för arga tonåringar :p
Det ser ut som vi lyckats bra med även dom två. "Bara" tre barn kvar att se hur dom utvecklas i livet.
Albin försvann tidigare till sin buss, såg att även han var lite mer noggran med sitt utseende nu på morgonen..blir kanske så när man börjar i 5:an :)
Just nu har vi inga små barn i skolan. mellanstadiet och högstadiet. Nästa år är det Maltes tur men tänk vad jag är glad att det dröjer ett år!!
Stora barn, mellanbarn och småbarn.

Själv har jag ju 1,5 vecka till på mig innan det är dags för det största barnet att inta skolbänken (jag).
Skönt med lite tid innan. Ska låta Malte och Molly mjukstarta på förskolan, tvätta i fatt, måla ett vitrinskåp, tapetsera två tonårsrum...behöver nog 1,5 månad tror jag.

I dag om det inte börjar regna ska jag ta med de små ut i skogen en sväng. Plockar om vi hittar nåt annars myser vi bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0