Regniga söndagar

Nu börjar dom, dom där regniga söndagarna när dagarna känns dubbelt så långa!

Den här söndagen regnade och efter bara några timmar var vi trötta på det. Solen har lyst på oss i flera veckor, ändå gick det så snabbt att längta efter den igen.

Vi bestämde oss för busborgen. Tanken var att det två små skulle följa med meeen tänk så fel man kan ha.
Hade fått för mig att Emmie, som fyllt 14 var för stor och att Albin hellre hängde hemma med Edde o Jakke.
Jaaa ropar Emmie!! Jag betalar själv!! (kostar 105 kr/barn) Jag vill också med ropar Albin!!

Fyra barn fick vi med oss som roade sig kungligt!!
Som det värsta träningspasset med svetten rinnande.
Vi fikade gott som en paus mitt i innan dom fortsatte.

Moll i hoppartagen

Lilla mamsen blir pepprad av pappsen... :p

som fegt gömmer sig bakom palmerna..


Racerfart

Fullt ös


En fikastund med två glassar, två stoora chokladmuffins, en chokladmunk, en morotskaka.
Två kaffe, två festisar och två läsk!

Jag ser ju måttligt road ut.

Jag, Molly o Malte



Emmie hade lika skoj som de yngre, kan erkänna att både Micke och jag hängde på...

Vi fick dagen att gå trots regn hela dagen. När vi kom hem var Ronja o Kimmen där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0